Afspraken

Wanneer je een reservering maakt bij ZenSaya/Salon Saya Beauty & Body Care/Ursula Pieter (hierna alleen genoemd ZenSaya) ga je automatisch akkoord met de huisregels.

Afspraken kunnen via de website, telefonisch, via mail of in de salon en met Ursula Pieter gemaakt worden. Je krijgt de afspraak bevestigd via de mail.

Wij verzoeken je tijdig aanwezig zijn voor de afspraak. Ben je toch later, laat het ons dan weten. Indien je later bent, zijn wij genoodzaakt om de behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende cliënt. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden of kan er eventueel een andere behandeling gegeven worden. Hou er dan rekening mee dat een nieuwe afspraak niet altijd op korte termijn in te plannen is.

De behandeling zal echter wel volledig in rekening gebracht worden.

Annuleren

  • Je kunt tot 24 uur van te voren de afspraak annuleren of verzetten.
  • Tijdens het geven van een behandeling/training wordt de telefoon niet opgenomen, je kunt dan een bericht inspreken op de voicemail, een whatsapp bericht of mail sturen.
  • Wanneer je later annuleert, zijn wij genoodzaakt 100% van de behandeling/training in rekening te brengen.
  • Bij een No Show wordt de geplande behandeling/training volledig gefactureerd of de strip van de kaart eraf gehaald, je ontvangt deze factuur via de mail.
  • Indien je later annuleert of de afspraak vergeet zal de eerste keer 50% van de behandelkosten/training in rekening gebracht worden.
  • Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten/training in rekening gebracht worden.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling breng je uiteraard de bon mee. Vergeet je deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

Betaling

Bij ZenSaya kan je pinnen en contact betalen, abonnementen gaan per factuur.

Algemeen

  • De salon is 100% rookvrij.
  • Er worden geen behandelingen gegeven bij:
    • Koorts/Koortslip
    • Griep of hevige verkoudheid
    • Besmettelijke huidziekten
  • Hygiëne is in de praktijk belangrijk; wij verzoeken je daarom om geen huisdieren mee te brengen.
  • Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger.
  • Zensaya behoudt het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiëne te wensen overlaat.
  • Bij ongewenste uitlatingen zal de toegang tot de salon worden ontzegt en indien nodig zal er worden overgegaan tot aangifte bij betreffende instanties.
  • Wanneer je langs wilt komen voor een cadeaubon, product, huidanalyse, intake gesprek of algemene informatie verzoeken wij vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen. Dit omdat we meestal bezig zijn met behandelingen en wij onze cliënten alle aandacht willen geven. Wanneer je spontaan langskomt, kunnen wij helaas niet altijd de gewenste aandacht geven.
  • Je neemt op eigen risico en verantwoordelijkheid deel met de trainingen (yoga, sporten zowel fitness school als buiten)
  • Zensaya is niet aansprakelijk voor schade en ongevallen tijdens de training en behandelingen.

Allergie

In geval van een (onverhoopte) allergische reactie op de huidverzorging Zensaya verzoeken wij om contact met ons op te nemen zodat wij de huid aan een analyse/onderzoek kunnen onderwerpen om de allergie te zien/ constateren en we een passende oplossing kunnen vinden.

Producten retourneren

Retourneren of ruilen van bij Zensaya aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop met overlegging van de aankoop bon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt is. Afgeprijsde of actie artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Klachten of ontevreden?

Wij doen er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat je niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs dat je het ons laat weten wanneer je een klacht hebt zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Privacy.

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Jouw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Zensaya en worden niet verstrekt aan derden.

Team ZenSaya –